Comenzi telefonice:    0799 56 57 58
Livrare gratuită pentru comenzile mai mari de 300 lei
Comenzi telefonice:    0799 56 57 58
Livrare gratuită pentru comenzile mai mari de 300 lei

Returnare produse

  1. Returnarea produselor
    – In conformitate cu OUG 34/2014, in cazul In care nu sunteti multumit/a de produsul primit, aveti posibilitatea de a-l returna In termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea coletului, cu exceptia cazului in care transportul returului este suportat de catre Zitto.
    – Daca ati decis sa returnati integral o comanda, este necesar sa ne comunicati intentia de returnare in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data livrarii produsului/produselor comandate prin folosirea formularului de retragere disponibil pe SITE sau prin orice alta metoda in scris, din care sa rezulte intentia dumneavoastra neechivoca de a va retrage din contractul la distanta incheiat cu Zitto.
    – Este de preferat ca returul sa fie efectuat in ambalajul original al acestuia. In cazul returnarii produsului in alt ambalaj decat cel in care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat, are toate etichetele atasate si este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garantie, manual de instructiuni, etc.
    – Din ratiuni de igiena produsele alimentare sau alte produse vestimentare precum ciorapii si/sau lenjeria intima nu se returneaza. Tot din ratiuni de igiena, incaltamintea comandata de pe SITE, trebuie sa fie probata cu soseta.
    – Recomandam ca returul produselor din tarile in care Zitto asigura servicii de livrare sa fie realizat cu Compania partenera Zitto care a efectuat livrarea coletului avand in vedere ca preturile sunt negociate in beneficiul CLIENTILOR Companiei, insa CLIENTUL are la dispozitie posibilitatea de a returna prin orice mijloace produsele suportand taxele de retur aferente. Nu vor fi acceptate retururi ale produselor comandate online si livrate personal sau prin reprezentanti in magazinele fizice ale Companiei.
    – Pentru restituirea de catre Zitto a contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta produsului returnat din care vom retrage taxa de transport pentru returnarea coletului. Zitto nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de CUMPARATOR, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia. Zitto nu poate efectua plata intr-o anumita valuta sau intr-un cont din strainatate, cu exceptia cazului in care sunt realizate retururi din tarile spre care Zitto ofera servicii de livrare, iar codul IBAN transmis de catre CLIENT este corect.
    – Exceptie de la art. 11.6 costituie situatia in care produsul este retrunat ca urmare a neconformitatii produsului achizitionat sau a existentei unui viciu ascuns sau de fabricatie, respectiv a unei deficiente calitative a produsului livrat care nu a fost si nu putea fi cunoscuta de client prin mijloacele obisnuite de verificare, caz in care Zitto va restitui suma achitata de dumneavoastra pentru respectivul produs, rambursand inclusiv taxa de transport achitata pentru livrarea produsului neconform si daca este cazul, taxa de transport achitata pentru realizarea returului.
    – Va vom restitui contravaloarea produsului returnat si dupa caz, a costului de livrare si/sau retur in cazurile prevazute in cadrul art. 11.7, in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care returul dvs. ajunge in depozitul nostru. Restituirea se va efectua prin transfer bancar.
    – In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat din care vom retrage taxa de transport pentru returnarea coletului, in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata, cu exceptia cazurilor de neconformitate ale produslui returnat astfel cum este prevazut in art. 11.6.
    – Returul poate fi refuzat de catre Zitto in urmatoarele situatii:
    – In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit;
    – In cazul in care cererea de returnare depaseste termenul de 14 zile calendaristice prevazut la art 11.2 dupa ce ati anuntat in prealabil intentia de retur, caz in care costul retransmiterii produsului catre client va fi achitat de catre acesta din urma;
    – In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, respectiv avand toate etichetele intacte impreuna cu toate documentele care au insotit produsul/produsele returnat(e) si se dovedeste reaua intentie a clientului cu privire la integriatea produsului returnat.
    – Nu vor fi acceptate la retur urmatoarele produse, in functie de existenta acestora pe website la un moment dat (enumerarea nu este limitativa):